با سلام خدمت عزیزان،سروران و بازدیدکنندگان عزیز وبلاگ دلاوران ایران زمین 

بعد از مدتی که در وبلاک مشغول بودم به این نتیجه رسیدم که کمی ارتقاء ماهیت بدیم و خودم  و اطلاعات مربوطه رو که بازگذاری میکنم ببرم بالا .

این کار رو هم انجام دادم و سایت به نام کافه نیوز رو ایجاد کردم که اول به مدت یک سال با کمک دوستان با دامنه COM. بود که بعد تغییر وضعیت دادیم و بعد یک سال با دامنه ایرانی و با همون ادرس به نام http://coffenews.ir شروع به کار کردیم و خدا رو شاکریم که با همت و یاری دوستان عزیزم تونستم سایت رو فعال کنیم . 

تعجب بنده از اینجاست که دوستانی که در وبلاگ مطالب رو مطالعه میکنند هیچ کامنتی مبنی بر خوب یا بد یا بی اثر بودن مطلب برامون درج نمیکنند و در حال حاضر وبلاگ رو خودم و کمک پسرم اداره میکنیم . از دوستان تقاضا دارم که حتما برای مطالب کامنت بزاری و ما رو از نظرات و پیشنهادات خودشان آگاه کنید . 

همچنین خوشحال میشیم که حتما از سایت هم بازدید و برام نظارت و پیشنهادات رو در مطالب سایت بازگذاری کنید. 

با تشکر از همه دوستان و عزیزان .